Ydelser

Ydelser

Jeg hjælper dig med at få din bog og dens budskaber til at leve længe!

Via PR

De ydelser jeg leverer er:

  • PR sparring og rådgivning
  • Udarbejdelse af PR strategi
  • Udarbejdelse af pressemeddelelser
  • Konkret PR til medier – kontakt og opfølgning
  • Debatskabende PR
  • Politisk PR – kontakt til politikere og interesseorganisationer
  • Udarbejdelse af hjemmeside til din bog inkl sparring
  • Oprettelse af facebookside til din bog inkl sparring
  • Skrevne artikler til medier
  • Kronikker og debatindlæg omkring bogen
  • Status på alle de medier du kommer i – leveres som links og pdf.

Jeg samarbejder også med med dig, der har et forlag – kontakt mig, hvis du har brug for hjælp til jeres bøgers synlighed!

PR-strategi

Vi snakker først sammen i telefon og du sender mig relevante ting omkring bogen. Jeg forbereder mig. Vi holder et møde. Efter mødet har du styr på:

  • Hvad du vil have ud af din PR – hvad der er din succes
  • Hvem der er din målgruppe
  • Hvor målgruppen læser med
  • Hvilke medier, du bør satse på, og hvornår du skal satse på dem
  • Konkrete vinkler på din bog, som du kan bruge til forskellige medier

Undervejs vil du få masser af viden om PR arbejdet. Viden du har brug for, så din PR kan lykkes.

  • Hvad gør din bog stærk i medierne, og hvad er svaghederne?
  • Hvad er en god historie for de forskellige medier?
  • Hvordan vælger journalisterne på redaktionerne?
  • Hvad skal du tænke på, når du sender ud?
  • Hvordan skal du følge op?
  • Hvad virker og hvad gør ikke?

Kort sagt alle do´s and don´ts. Efter et PR strategimøde, har du det gode fundament, så du selv kan sørge for en vellykket presseindsats. Du kan derefter gøre meget selv eller du kan få mig til at fortsætte.

PR strategimøde inklusiv forberedelse: 5000 kroner ex moms

 

Udsendelse af målrettet pressemateriale og opfølgning til medier

Når du skal i medierne med din bog, er det vigtigt, at du målretter dine henvendelser til det enkelte medie. PR er ikke salg – PR handler om at give historier til medierne, som giver værdi til deres læsere, seere eller lyttere.

Derfor skal du ramme mediet med dine bogvinkler. Du skal tænke de journalistiske nyhedskriterier ind og gå efter den omtale, der egner sig bedst i det pågældende medie. Det kan være baggrundsinterviews, bog anmeldelser, notitser, interviews om bogens emner og temaer og andre ting. Det hjælper jeg dig med.

Når du laver målrettet PR skal du også tænke i muligheden fo at påvirke andre interessenter end medierne. Det kan være politikere, fagforeninger, interesseorganisationer eller konkrete virksomheder, der har betydning for din bogs succes fremadrettet

Kontakt mig for priser på alle ydelser målrettet dit bogprojekt.

Mette Bau
PR konsulent, journalist og forfatter

Få din bog i medierne

Kontakt mig i dag

Du skriver bogen – jeg hjælper dig med at få den i medierne.




Tilmeld nyhedsbrev